5 מוצרים ופריטים לעריכת שולחן מושלמת

חגי תשרי כבר נראים מבעד לאופק וההכנות לאירוח המשפחה והחברים מתקרבות. עיצוב נכון של שולחן לחג או לארוחה משפחתית עשוי להפוך את הארוחה לחוויית אירוח מושלמת וזאת בעזרת חשיבה מחוץ לקופסא. אם אתם מעוניינים ליצור אפקט של התפעלות ורושם בקרב המוזמנים לארוחה, הרי שישנם כמה פריטים שיעשו עבורכם את העבודה ויהוו את ההבדל בין עוד ארוחה לבין חוויה מרשימה ומעוררת השראה.

כך תעצבו את האירוע שלכם באופן מושלם

צלחות לבנות  – בכל בית רצוי ומומלץ שיהיה סט צלחות לבנות ואיכותיות. צלחות קורנינג לבנות ואיכותיות מייצרות אווירה ותחושה של אופנתיות ויוקרה. צלחות לבנות מאפשרות ליצור כל אווירה בה אתם חפצים ומדובר על פריט המשדר אלגנטיות וחגיגיות.

סכו"ם – ברוב המקרים, אנו עושים שימוש בסט אחיד של סכו"ם. בין אם מדובר בסכו"ם מהודר, יוקרתי ואלגנטי ובין אם בסכו"ם סטנדרטי וביתי, הרי שניתן לצאת מהקופסא ולעשות שילוב ומיקס בין כמה סוגי סכו"ם וזאת כאשר יש קו וסגנון המחבר ביניהם. שילוב בין שני סטים של סכו"ם יוצר עניין וגיוון ויכול לשלב בין כמה קווים עיצוביים וסגנוניים כגון יוקרה מצד אחד עם חמימות וכפריות מצד שני. כך תקבלו שולחן מעניין ומסקרן המשדר כמה מסרים המשתלבים היטב זה עם זה.

טקסטיל – ארוחה חגיגית כוללת שימוש במפה גדולה. את המפה ניתן ליצור בעצמכם בהתאם לטעם אישי, דמיון ויצירתיות. לא חובה לקנות מפה וניתן לנצל את ההזדמנות לחידוש ולביטוי עצמי. תוכלו לרכוש בד בחנות בדים בגודל הרצוי ולייצר בעצמכם מפה מעניינת ללא הכרח לתפור את השוליים. ישנם בדים אשר יעניקו ערך מוסף וטאץ' אישי לשולחן האוכל שלכם. ניתן לעצב גם מפיות מיוחדות, מקוריות וצבעוניות וכן לשלב בין כמה בדים.עריכת שולחן

פרחים – פרחים מהווים תוספת מושלמת לשולחן חגיגי. שילוב של צבעים מגוונים ועיצוב הפרחים בכלי מהודר, ייצרו מראה מרשים המקרין אלגנטיות. אינכם חייבים לקנות את הפרחים ובהחלט ניתן לשלב צמחים, ענפים ופרחים אשר מקורם בטבע אך אינם מוגנים כמובן.

שם לכל אורח – כולנו אוהבים לראות ולשמוע את השם שלנו. יצירה של מקומות שמורים שכל אחד מהם כולל את שם האורח תעניק תחושה של שייכות. ההרגשה שהמקום הינו שמור ומיועד אך ורק לכם נותנת סיפוק וגורמת לנו להרגיש מיוחדים.

לסיכום, ארוחה חגיגית מתחילה בעיצוב ועריכה נכונים של השולחן. לצד העיצובים הסטנדרטיים והמוכרים, ניתן לשלב גם פריטים המבטאים את היצירתיות, הייחודיות והטעם האישי שלכם. אל תחששו לצאת מהקופסא ותנו דרור לפריטים ייחודיים אשר יוסיפו חן ויעוררו עניין וסקרנות. בהשקעה קטנה תוכלו לערוך שולחן מרשים אשר יגרום למוזמנים להוציא קריאות התפעלות ורק אל תשכחו שגם האוכל יהיה טעים!