קייטרינג בטבע

מחפשים הצעת מחיר קייטרינג בטבע?

רגע לפני שאתם בוחרים את החברה שתספק לכם שירותי קייטרינג ביער או בכל מקום אחר בטבע, כדאי שתקראו את המאמר שלפניכם. 

קייטרינג בטבע – חוויה שאין שנייה לה

כשאתם בוחרים לקיים אירוע בטבע, ולא משנה אם מדובר בחתונה, בר מצווה, יום הולדת או יום גיבוש לעובדים, אתם כבר עושים צעד מיוחד במינו ומרשים. אחרי הכל, אירוע שמתקיים בינות לעצים או בטבע מדברי הוא אירוע שיש בו קסם מיוחד שאין בשום אירוע אחר. על מנת למקסם את החוויה, כדאי לבקש הצעת מחיר קייטרינג בטבע מחברה ותיקה ומנוסה בתחום, אשר תדאג לא רק להגיש מנות מגוונות וטעימות, אלא גם לבצע את כל ההתארגנות בשטח ואת ההגשה לאורחים על הצד הטוב ביותר.

להזמנת שירותי קייטרינג בטבע

איך בוחרים חברת קייטרינג בטבע?

הקריטריונים לבחירת חברה שתספק לכם שירותי קייטרינג בטבע בצפון או קייטרינג בטבע בדרום ובמרכז הם זהים:

  • מקצועיות – חשוב מאוד לעבוד עם חברה המספקת שירותי קייטרינג לאירועים בטבע מזה זמן רב. צוות העובדים של חברה כזאת ידע בדיוק מתי כדאי להתחיל לארגן את האירוע, איזה שולחנות וכיסאות כדאי להביא למקום שבחרתם, איזה מנות יתאימו לנוף ובעצם – את כל מה שצריך לדעת כדי שהמוזמנים שלכם ייהנו מאוכל טוב באווירה מיוחדת.

 

  • שירות – חשוב מאוד לעבוד עם חברה אשר שמה את הצרכים ואת ההעדפות שלכם במרכז ואשר נציגיה יעשו כל שרק ניתן על מנת שאתם והאורחים שלכם תהיו מרוצים. אוזן קשבת, הקשבה, חיוך וקבלת החלטות משותפות לגבי מיקום השולחנות והכיסאות, צורת ההגשה וכמובן – המנות עצמן חייבים להיות חלק בלתי נפרד מהשירות.

 

  • מחיר – כמובן שגם המחיר חייב להיות אחד השיקולים בבחירת חברת הקייטרינג. לכן, חשוב מאוד לקבל הצעת מחיר קייטרינג בטבע מכמה חברות, לבדוק בדיוק מה מציעה כל חברה ולהשוות לא רק בין מחירי המנות אלא גם בין השירות בכללו. כך למשל, יכול להיות שתקבלו מחברה אחת הצעת מחיר קייטרינג בטבע גבוהה בהרבה מההצעה השנייה, אבל זאת תהיה הצעה שתכלול גם עיצוב קסום של השטח, הכנה של האוכל מול האורחים ושירותים נוספים שלא נכללו בהצעה של החברה האחרת. עשו את הבחירה רק לאחר שתהיו בטוחים שאתם יודעים בדיוק מה מציעה כל חברה, וכך לא תהיו מופתעים ברגע האמת.

ואם כבר הצעת מחיר קייטרינג בטבע – אז כמה עולה קייטרינג בטבע?

הצעות מחיר לקייטרינג בטבע משתנות מחברה לחברה ותלויות גם בסוג האירוע. כך למשל, קייטרינג פשוט יחסית של על האש בטבע לנוער יכול לעלות בין 70-100 ₪ למנה, קייטרינג חלבי בטבע יכול לעלות בין 90 – 180 ₪ לאדם, ואילו קייטרינג בשרי הכולל עיצוב של המקום, שולחנות, כיסאות וכמובן – מנות יוקרתיות המוכנות לעיני המוזמנים, יכול לעלות 350 ₪ למנה, ויותר.

אם אתם מעוניינים לארגן אירוע שיהיה אמנם מחובר לאדמה אבל לא יתפשר על נוחות האורחים, על טריות המזון ועל צורת ההגשה שתורמת הרבה מאוד לאווירה, מומלץ לבחור הצעת מחיר קייטרינג בטבע שכוללת את כל אלה וממקסמת את החוויה לא רק עבור האורחים שלכם, אלא גם עבורכם.

לקבלת הצעת מחיר קייטרינג בטבע שתשאיר את האורחים שלכם עם טעם של עוד –
השאירו פרטים כאן. שיהיה במזל ובתיאבון!