קייטרינג אסאדו

הצעת מחיר קייטרינג אסאדו

מחפשים את הקייטרינג הנכון לאירוע שלכם? כדאי שתבקשו הצעות מחיר לקייטרינג אסאדו – הקייטרינג עם הכי הרבה בשר.

למה דווקא אסאדו?

כי קייטרינג אסאדו הוא קייטרינג עשיר מאוד באוכל, ולא סתם באוכל – אלא באוכל טוב. אם אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו באירוע עם קלאסה – אין בכלל ספק שזה הקייטרינג שאתם צריכים לבחור.

  • בגלל המגוון העצום של האפשרויות – קבלת פנים על טהרת האסאדו יכולה לכלול מגוון עצום של מנות, ביניהן קבבונים, סינטה צרובה, טורטיית שווארמה ועוד. כמובן שניתן לשלב עמדות של מנות ראשונות כגון מתאבנים כמו אמפנדס, ברוסקטות, קרפצ'יו סינטה ועוד מסתובבים או מוגשים בדוכן, סלטים ומעדנים מן הים – הכל תלוי בהעדפות האישיות שלכם. כשמגיעים למנה העיקרית – השמיים הם הגבול. נתחי אנטרקוט, נתחי סינטה, פילה בקר, חטיפי צלעות עסיסיים ללא עצם (קארניטאס), צלעות כבש, חזה מולארד ועוד. תוספות וסלטים הם חלק בלתי נפרד מאירוע עם קייטרינג אסאדו מומלץ, ואת בר השתייה אתם תבחרו לאבזר בכל סוגי השתייה שתרצו לפנק את האורחים שלכם בהם.

 

  • בגלל ההכנה מול האורחים – את כל הבשרים והמנות שתבחרו להגיש באירוע שלכם מכינים הגרילמנים ממש אל מול האורחים. כך, לא רק שהמוזמנים שלכם עומדים נפעמים אל מול טקס ההכנה המרשים של הבשרים הטריים, אלא שהם גם יכולים לבחור בדיוק את הנתח האהוב עליהם ואת מידת העשייה המדויקת בה הם אוהבים לאכול אותו.

 

  • אירוח יוקרתי – אם חשוב לכם שהאירוע שלכם יהיה כזה שידברו עליו גם הרבה אחרי שיסתיים, אתם צריכים לבחור קייטרינג ברמה גבוהה. אחרי הכל, האוכל מהווה חלק מאוד חשוב (שלא לומר – חלק עיקרי) לדירוג האירוע, ואם הצלחתם להרשים את האנשים גם בטעמים וגם באופן ההכנה וההגשה – סביר מאוד להניח שהם ימשיכו להזכיר את האירוע שלכם שבועות אחרי שיסתיים, ולפעמים גם חודשים. כשאתם בוחרים קייטרינג אסאדו מומלץ אשר טעמתם בעצמכם את המנות שהוא מציע ואהבתם – אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע שלכם יזכה לשבחים.

קייטרינג אסאדו – מחירים

אם אתם אוהבים את הקונספט וחושבים לבחור בו לאירוע שלכם, אתם בוודאי שואלים את עצמכם, ובצדק, את השאלה הבלתי נמנעת: אז כמה עולה כל התענוג המושלם הזה של קייטרינג אסאדו? מחירים סבירים או מחירים בשמיים?

התשובה משתנה בהתאם לחברה שבה אתם בוחרים, וזאת משום שיש מגוון פרמטרים המשפיעים על הצעת מחיר קייטרינג לאירועים. כך למשל, אם אתם מדברים עם נציג של חברה שמציעה את הבשרים המובחרים ביותר ושרוצה לתמחר את האירוע גבוה גם כדי לשמור על מיתוג מסוים, אתם יכולים לשלם גם 400 ₪ למנה ויותר. לעומת זאת, אם אתם מדברים עם נציג של חברה שאמנם מציעה בשרים איכותיים אבל משווקת אירועי קייטרינג אסדו ששמים דגש על הטעמים ופחות על חוויית ההגשה, תוכלו לקבל הצעת מחיר קייטרינג אסדו מעט יותר נמוכה (השאלה היא האם הייתם מוכנים לוותר על חלק כל כך חשוב מהקונספט המיוחד הזה...).  

משמעות הדבר היא, שמחיר קייטרינג אסאדו מאוד תלוי במספר האנשים שיגיעו אליכם (אם מדובר באירוע של 50 אנשים המחיר יכול להגיע גם ל-20,000 ₪), אולם חשוב לזכור כי הם ייהנו ממנות איכותיות ומהגשה מיוחדת במינה, אשר יתנו תמורה מלאה למחיר.

הצעת מחיר קייטרינג אסאדו לאירועים – רק כשאתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים

לאור כל האמור לעיל המלצתנו היא כזאת: כשאתם מתחילים לחפש חברות שיתנו לכם הצעת מחיר קייטרינג אסאדו אתם קודם כל צריכים לדעת מה בדיוק אתם רוצים שיקרה באירוע שלכם, ולפנות רק לחברות המציעות את השירות המדויק הזה. כשתהיינה ברשותכם מספר הצעות מחיר תוכלו לבחון אותן לעומק ולהוסיף לשיקולים פרמטרים נוספים כגון המלצות שקיבלתם וכמובן התרשמות אישית מהטעמים (אל תבחרו קייטרינג אסדו בלי לטעום!), ואז לבחור איזו הצעת מחיר קייטרינג אסאדו לקבל. אם תבחרו את החברה על פי קייטרינג אסאדו הצעת מחיר ועל פי השיקולים הנוספים שציינו כאן, אין בכלל ספק שיהיה לכם אירוע נהדר.

לקבלת הצעת מחיר קייטרינג אסאדו שיעשה לכם אירוע עם בשר – תרתי משמע,
השאירו פרטים כאן. נתראה בשמחות!