טעים ובריא – מגשי אירוח של דגים וגבינות

לא משנה כלל אם אתם עתידים לארח חמישה אורחים או מאות אורחים – הרי שגם אתם תשמחו לזכות בתואר כבוד של מארחים למופת. כידוע, מה שמעצב את החוויה של האורחים בכל האירועים – העסקיים והפרטיים גם יחד, הוא בעיקר האוכל. 

 

פתרון מגשי האירוח החל כפתרון המתאים לאירועי בוטיק קטנטנים, אך בהדרגה הפכו המגשים לפתרון לגיטמי, איכותי ורלוונטי לכל אירוע ובכל גודל. השאלה היא לא באמת האם אתם צריכים לבחור במגשי האירוח, אלא באילו מגשים לבחור. כיום, אחד הטרנדים החמים ביותר הוא של שילוב דגים בתנור במגשים אלו, יחד עם שלל גבינות משובחות.

 

האתגר הגדול: מטעמים משובחים ובריאים

איך קרה שכמעט בכל מגש אירוח כיום ניתן למצוא גם דגים בתנור? מארחים הבינו כי לא מספיק להגיש מטעמים טעימים בלבד, אלא שישנו ביקוש רב גם למטעמים בריאים. המודעות לאורח החיים הבריא נמצאת כיום בשיאה, בין היתר הודות לשיתופים הרבים ברשתות החברתיות של מובילי ומובילות דעת הקהל. אם גם אתם מחפשים חלופה בריאה יותר לכריכים, פשטידות ולטורטיות – דעו כי ישנה כזאת! דגים בתנור הם ההוכחה כי ניתן לאכול טוב, ליהנות מטעמים טובים, לשבוע וגם לסמן V על פרמטר הבריאות.

 

למה דווקא דגים בתנור? הערכים התזונתיים המשובחים של הדגים זו התשובה. החל מהבורי שנחשב מלך הבריאות, הלברק הטעים שנפוץ במסעדות יוקרה, הלוקוס שהינו דג לא שמן וטעים מאוד, ההרינג העשיר באומגה 3 ודל בכולסטרול ולסיום המקרל שמכיל כמות גבוהה במיוחד של חומצות שומן אומגה 3. כמובן שיש עוד מגוון רחב של דגים בריאים אך מה שחשוב לזכור זה אופן ההכנה. לאחר שרכשנו את הדגים הטריים (אין צורך להרחיב למה פחות עדיף דגים קפואים) ועל מנת לשמר ככול האפשר את היתרונות הבריאותיים שלהם מומלץ להכינם בתנור. יש כאלו שיוסיפו פלפל שחור גרוס ומלח גס, יש אחרים שיוסיפו תבלין לדג, ירקות  ושלל אפשרויות אחרות. אבל בשורה התחתונה זו האפשרות ה"נקייה" והבריאה ביותר.

 

דגים וגבינות – אירוח קליל, אלגנטי וטעים

לצד דגים בתנור, ניתן להוסיף מגשים נוספים הכוללים בתוכם גבינות משובחות וגם דגים מעושנים:

  • גבינת ברי 
  • קממבר
  • רוקפור
  • מוצרלה
  • גבינות צהובות כדוגמת גאודה
  • צ'דר
  • גבינות עיזים ועוד..

 

בנוסף, קהל הישראלים אוהב מאד את הדגים המעושנים, ובראשם סלמון מעושן המוכר לרבים מארוחות הבוקר והבראנץ' המוגשות בבתי הקפה המובילים. אופציה נוספת לשילוב דגים היא באמצעות שיפודי סלמון.

מגשי אירוח דגים

מדובר על פתרון אירוח קליל, טעים ובריא שיספק את האורחים שלכם וישביע את רצונם. אלו מכם שרוצים לשלב את הדגים גם בוורסיות נוספות, יכולים לשלב מגשי סושי (גם צמחוני), וכך לאפשר לאורחים ליהנות ממבחר רב ועשיר יותר. 

 

התאמה מושלמת גם לאורח החיים הצמחוני

אם צריך לסמן יתרון נוסף שיש למגשי האירוח המבוססים על דגים בתנור, הנה הוא לפניכם: כל עוד תבחרו במגשים בשריים, הרי שישנו הסיכוי כי לא תצליחו לקלוע לטעמם של כל האורחים. אורח החיים הצמחוני כבר אינו מחתרתי כפי שהוא היה בעבר, וישנם המון אנשים שבוחרים שלא לצרוך בשר. כך, בעת שאתם מגישים דגים וגבינות כפתרון אירוח, אתם יכולים להבטיח התאמה ליותר אורחים באירוע שאתם חוגגים.

 

מגשי אירוח – שירות עצמי, אפס הוצאות על אנשי שירות

בכל אירוע שתחגגו, האוכל מסתמן כשיא! עם הבחירה בפתרונות אירוח מסוג מגשי האירוח, אתם זוכים במניפה רחבה של יתרונות:

  • מגשי האירוח תורמים עיצובית לאירוע שלכם
  • מגוון עשיר, טעים ובריא!
  • אפשרות לבחור במגשי פינגור פוד
  • אפס הוצאות על אנשי שירות כדוגמת מלצרים או מפנים
  • שירות עצמי של כל אורח – כל אורח אוכל בקצב שלו לאורך האירוע

 

באירוע הבא שלכם: מגשי אירוח המבוססים על דגים הידועים כמקור נפלא לאומגה 3, וגבינות העשירות בחלבון ובסידן. בתיאבון!