מגשי אירוח חלביים

מגשי אירוח חלביים

מגשי אירוח חלביים – בחירה מצוינת לאירוע מושלם

אם אתם מתכננים אירוע ואתם שהוא יהיה אירוע קצת אחר, עם אווירה יוקרתית אך לא מאוד מחייבת ושישאיר טעם של עוד לאורחים, יכול מאוד להיות שאתם צריכים לבדוק את האפשרות של מגשי אירוח של חברת קייטרינג חלבי.

למה דווקא חלבי, איך זה יכול לשדרג את האירוע ואיזה תפריט למשל כדאי להרכיב?

כל התשובות – אצלנו באתר, במידה ויש לכם שאלות נוספות נשמח אם תפנו אלינו 

אירוע עם מגשי אירוח חלבי – לצאת מהקופסה

רוב האנשים שמקיימים אירועים, בעיקר אם מדובר באירועי ערב אבל גם באירוע צהריים רשמיים, בוחרים לכבד את האורחים שלהם בקייטרינג בשרי. משמעות הדבר היא, שבקבלת הפנים יש עמדות של אוכל בשרי כמו קבבים קטנים עם טחינה או כנפי עוף והמנות העיקריות מורכבות ממאפה עם בשר, סטייק ותבשילי קדירות.

אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה יוצא דופן בנוף – קייטרינג חלבי יכול בהחלט לעזור.

מגשי אירוח צמחוניים
לקבלת הצעת מחיר לאירוע

שדרוג מושלם לאירוע שלכם

קייטרינג שאינו כולל מוצרי בשר נראה מצוין על גבי השולחן. דמיינו לעצמכם שולחנות שעליהם מונחים כלי הגשה ובהם מגוון של גבינות, פשטידות מיני מאפים ושלל סלטים במבחר צבעים. כל היופי הזה מלווה בטעמים נפלאים שמשאירים טעם של עוד, ואז, או אז... מגיעים הקינוחים. אם ברוב האירועים שבהם מוגש קייטרינג בשרי מוגשים קינוחי פרווה שהרבה פעמים טעימים פחות מקינוחים חלביים וגם נראים פחות טוב, הרי שבאירוע עם מגשי אירוח של חברה המתמחה באירוח חלבי, הקינוחים יכולים להיות חלביים, טעימים וגם כאלה שנראים טוב על הצלחת.

מעבר לכך, להווי ידוע כי אוכל חלבי הוא אוכל קל יותר, כזה שלא בהכרח עושה חשק ללכת לישון מיד אחרי שמסיימים אותו.

זאת, כמובן, בהשוואה לאוכל בשרי שתמיד מלווה בתחושת כבדות וברצון עז ללכת לישון, או לפחות לשבת במקום ולא לזוז.

זה, כמובן, תורם מאוד להצלחת האירוע, שכן ברגע שהאוכל חלבי – יהיו הרבה יותר אורחים על רחבת הריקודים...

מגשי אירוח – כל האפשרויות פתוחות

כאשר מדובר על מגשי אירוח המלאים באוכל חלבי – השמיים הם הגבול. אפשר לכלול בתפריט מגוון עצום של מנות, ואנחנו מבטיחים – שגם אז תחשבו שאולי פספסתם משהו, כי זה ממש לא הכל. בין האפשרויות העומדות בפניכם:

  • גבינות חתוכות – כי אין כמו לאכול גבינות מובחרות קשות באירוע, בשילוב יין או איזה קוקטייל.

  • ירקות ממולאים בגבינות – פלפלים, קישואים, פטריות ואפילו עגבניות ממולאים בגבינות. מנת בריאות טעימה-טעימה, שגם נראית נהדר על הצלחות.

  • פשטידות – אין כמו פשטידות עשירות בגבינות כדי לשדרג את התפריט של אירוע חלבי. פשטידות בצל קישואים, פטריות ועוד – שילוב מדויק בין חלבונים ופחמימות.

  • פסטות – בכל הצורות ובכל הגדלים, עם כל סוגי הרטבים. יופי של מנה עיקרית – בכל סוגי האירועים.   

  • דגים – עוד מנות עיקריות שמשדרגות את האירוע – דגים טריים בשלל צורות הגשה, כאלה שלא רואים כל שבוע. פילה אמנון בעשבי תיבול, פילה סלמון ביין לבן, ואי אפשר בלי דג הסול המוכר והאהוב כמובן.

  • תוספות חמות – תפוחי אדמה מוקרמים או אפויים בשמן זית ורוזמרין, אורז, שעועית ירוקה, נודלס ברוקולי, כרובית ושאר ירקות. תוספות שכמעט כל אחד אוהב, ואשר מיד מחממות את הבטן ואת הלב.

    המבחר העצום הזה של מגשי אירוח מאפשר להרכיב תפריט עשיר במגוון אדיר של אפשרויות, כך שכל אחד יכול את התפריט המיוחד שלו לבנות. למעשה – גם אם תתחשבו באורחים שלכם ותבחרו מנות על פי הצרכים וההעדפות שלהם – תמיד יישאר לכם מקום להזמין גם מנות שהן לגמרי עבורכם.

  • סלטים – כשמדברים על סלטים של קייטרינג חלבי, אפשר לדבר גם יומיים. יש כל כך הרבה אפשרויות וכל כך הרבה מבחר – בלי שאף סלט יחזור על עצמו פעמיים. יש סלט יווני וסלט צרפתי, סלט גינה וסלט אנטי-פסטי; סלט קישואים וסלט איטלקי, סלט חצילים וסלט נוסח סין; יש סלט ניסואז וסלט קפרזה, כך שאל תדאגו – תהיה מספיק חסה.

אתר שף רינג עוזר לכם לבחור את חברת הקייטרינג

מגשי אירוח לקייטרינג

לאחר שהבהרנו למה כדאי לקיים מדי פעם אירוע עם אוכל חלבי, נציין כי זה שלפעמים נדמה שלא הרבה אנשים בוחרים באפשרות זה הרבה פעמים רק נדמה, ובכל מקרה – זה לא אומר שאין חברות קייטרינג שמציעות את השירות. למעשה – יש גם יש.

חברות קייטרינג רבות מתמחות אך ורק בתחום של מגשי אירוח שכולם מלאים באוכל חלבי, ואחרות מציעות גם תפריט בשרי וגם תפריט חלבי, על מנת שיוכלו לפנות לכל הלקוחות. המלצתנו היא לבחור חברה אשר קייטרינג חלבי הוא תחום התמחותה הבלעדי, שכן סביר להניח שההתמחות הזאת תבוא לידי ביטוי בתפריט שהיא תוכל להציע לכם.

כמו כן, חשוב מאוד לבחור בחברה שיש עליה המלצות טובות, וכמובן – לפני שחותמים על חוזה חשוב מאוד להגיע לערב טעימות. אם תעשו את הבחירה לאחר שעברתם על כל הפרמטרים הללו – סביר מאוד להניח שהאורחים שלכם ואתם – תיהנו מיופי של מגשי אירוח.

רק שמחות!